tisdag 3 november 2015

Lampor lampor lampor

I och med prototyparbetet har jag totalt snöat in på lampskärmar! Tror att det kan bli min "grej", vi får se. Har även gjort en del kuddar som jag tänkte ta med mig och visa till nästa träff. Det jag har kommit underfund med är att jag vill att det ska kännas modernt även fast det är återbrukat. Eftersom allt mode kommer tillbaka allt eftersom så är det absolut rimligt. Det krävs då en del uppdatering för min del om jag vill att mina produkter ska kunna säljas i tex en inredningsbutik.

Sofia

2 kommentarer:

  1. Helt rätt med återbruk, och jättekul att du snöat in på lampskärmar tycker jag. Kanske kuddarna och lampskärmarna kan passa i stil, så de kan säljas tillsammans som ett kit att "förnya" sitt rum lite. /Maud Rundqvist

    SvaraRadera
  2. Nu när mörkret faller på känns lampor verkligen högaktuellt! Jag gillar din tanke med att återbruksprodukterna skall se moderna ut! ska bli kul att se!

    SvaraRadera