onsdag 16 september 2015

Första inlägget

Hej och Välkommen till min Blogg!

Nu har det gått några dagar sedan första träffen på Eskilstuna Folkhögskola. Huvudet är fullt med ny information, nya tankesätt och inspiration, roligt! Idag har jag gjort klart min "Moodboard", jag tänkte att jag skulle lägga ut en bild på hur det såg ut när jag arbetade med den men får inte riktigt till bilderna, får se om det kommer längre fram! Funderar på om jag ska göra en till "Moodboard" som bara innehåller tygprover, skulle vara kul att testa och jag tror att resultatet kan bli bra. Fortsättning följer alltså!

Sen har jag spånat på en idé angående "Föremåls analysen", har tänkt att ta hjälp av mitt jobb för att få ut så mycket information som mjöligt. Ska bli spännande att jobba vidare med den idéen.

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar